Tuesday, March 29, 2011

Dah 40 tahun...

Saya tempah kek ni supaya anak-anak saya seronok nak tiup kek tak kiralah birthday siapa...

Kek ni pemberian kawan saya, Sufiah...terima kasih su...

Kina beriya-iya buat kad istimewa ni utk saya

Ni macam pop-up card...


Buku Kina beli di sekolahnya selepas beberapa lama menyimpan duit...

Dalam beg ni ada getah rambut yang Kina bagi dekat saya juga..

Ni pulak Husna yang bagi. Note book kecik.

Hanan pun beli note book jugak.

Ini yg special sbb ni ialah music card...

Ada lagu happy birthday bila bukak kad tu...
Hari ni kalau ikut kiraan tahun Masihi ialah tarikh lahir saya. Tapi sebenarnya tarikh lahir saya dah lama berlalu iaitu pada 1 Rejab yang lalu mengikut tahun Hijrah. Seperti biasa saya dan anak-anak hanya potong kek sahaja dan kami meraikannya dengan penuh gembira walaupun secara sederhana...

0 comments:

Post a Comment