Tuesday, July 13, 2010

Sazli ke Sarawak




Esok mmg dah confirm suami saya akan start keje dan jaga projek Bakun di Sarawak. Apa lagi hari ni mmg hari2 yang menyedihkan la.....bagi dia. Setakat ni saya ok2 je sbb mmg dah biasa dia tak ada pun...

Flight esok terus ke Bintulu dan dari sana ke Bakun ambik masa 2 jam dengan kereta. Katanya mmg tmpt tu dlm hutan habis. Bagus la kot sbb tak ada tmpt shopping jadi dapat la jimat duit skit...

Lagi satu kalau ada peluang apa lagi saya pun nak la ambik peluang pegi sana jugak. Last sekali masa saya pegi sana ialah masa ayah Liza meningga. Tak silap masa tu tahun 2003 atau awal 2004. Lama dah tu. Bukan apa, teringat ikan terubok masin je...mmg sodap!

Anyway, have a safe journey babah...


cam ni la agaknya rupa keja kat sana ek...


1 comments:

Nurain said...

jangan lupa aku pun nak jugak terubuk masin...

Post a Comment