Friday, July 23, 2010

Sahabat Sejati



Saya beruntung kerana dalam hidup saya, saya memiliki sahabat2 yang telah lama saya kenal. Kami berkawan rapat sejak di peringkat universiti lagi. Sejak itu hubungan tak pernah putus walaupun kami tidaklah selalu berjumpa. Namun kami akan sedaya mungkin mencuri waktu untuk meluangkan juga masa untuk bersama.

Saya juga tidak berapa percaya dengan hubungan jarak jauh. Jarak jauh mmg menjauhkan jarak. Ada rakan2 saya yang mmg dulu rapat tetapi akibat dah lama tak berjumpa maka hubungan kami menjadi renggang.

Hubungan suami isteri jarak jauh juga saya tak akan sokong....

Walaupun usia saya dah hampir 40 tahun, separuh daripada hidup itu juga saya telah habiskan dengan mengenali rakan2 rapat saya...

Moga persahabatan kami kekal selamanya...sebab 'Friends are the most important ingredient in this recipe of life'.

0 comments:

Post a Comment