Thursday, July 15, 2010

Kasut untuk cikgu




Kelas saya pada satu2 masa punyalah jauh. Kadang2 kena bertolak awal dari bilik saya sbb perjalanan ambik masa 15 minit! Saya ni plak konon2 nak bergaya dan stylo pakaila high heels. Apa lagi bila sampai kat kelas mula la kebas2 kaki saya tapi nak cantik punya pasal, tanggung aje la.

Disebabkan dah tak tahan sangat jadi nampaknya tpaksa la saya korbankan nak bergaya2 sakan ni. Rasanya mmg la kena beli gak kasut yg selesa. Saya tgk kenkawan saya yang tpaksa berjalan jauh ke kelas selamba je pakai kasut rendah dan selesa. Dah la kami semua mmg kena galas buku yg kadang2 agak berat, jadi kan lebih elok pikir pasal keselesaan daripada nak bercantik2 sangat.

Jadi rancangan saya hujung minggu ni ialah nak beli kasut yg rendah skit tapi tetap jugak nak berstylo supaya perasan cantik nak pegi keja.hahaha....

0 comments:

Post a Comment