Saturday, July 10, 2010

Kelas Menjahit Manik




Selepas tertinggal dua kali kelas, akhirnya hari ini saya dapat juga saya pergi ke kelas yang dianjurkan oleh Muzium Tekstil. Sebenarnya semua aktiviti ini diselenggara oleh sahabat baik saya Darniza yang kami senang memanggilnya dengan nama manja OT sahaja.

Kebetulan hari ini tak ramai yang dapat hadir kerana pelbagai urusan jadi cikgu yang menunjuk ajar kami dapat memberikan sedikit tumpuan di dalam kelas yang kecil. Saya dan Liza bersungguh2 menjahit walaupun kami masih lagi bertatih2. Harapan sungguh besar iaitu nak menjahit pada baju sendiri dan menunjuk pada kak Senah yang konon2nya kami ni dah pandai menjahit manik tapi nampaknya perjalanan kami masih lagi panjang...

1 comments:

Nurain said...

la angah... belajar kat aku je la... meh aku ajar kelas express punya gerenti pandai punya.. dgn liza sekali pun boleh.

Post a Comment